Talán a valaha készült legszebb BMW: körbefotóztunk egy 50 éves 3.0 CSL-t
Gyönyörű vonalvezetés, egyedi fényezés, semmi máshoz nem fogható hangulat – mutatunk egy patinásan gyönyörű régi BMW sportkupét.
Gyönyörű vonalvezetés, egyedi fényezés, semmi máshoz nem fogható hangulat – mutatunk egy patinásan gyönyörű régi BMW sportkupét.
A se íze, se bűze hibridek és ólomnehéz villany SUV-ok által uralt világunkban szinte csodaszámba megy, hogy még létezik 5 hengeres turbós Audi motorral szerelt Cupra. Teszten az igen ritka és sajnos méregdrága Formentor VZ5.
Ez a különleges Nissan Leaf olyan alacsony építésű, hogy talán még a sorompók alatt is át lehet vele gurulni.
Ilyen az, amikor egy kihegyezett biturbó V8-as benzinmotor úgy játszik egy gigantikus divatterepjáróval, mint cica a gombolyaggal.
A Bugatti leleplezte a limitált szériás pályaautó, a Bolide végleges változatát.
A látványos megjelenésű és szuperkönnyű ikonikus sportkocsi egészen a 60-as évekig tekeri vissza az idő kerekét.
Az EX90 csúcsmodelljében nincs sok ülés, cserébe viszont pezsgőhűtőt is kapnak a legnagyobb kényelmet élvező utasok.
Ezen a szuperlapos patinás német versenyautón bizony büszkén feszít a rendszám.
A biturbó motorral szerelt brit sportkocsi végsebessége 340 km/h.
Két limitált szériás Quadrifoglio modellel rukkolt elő a Stellantis csoport olasz márkája.
A közel 1500 Nm nyomatékú sportszedánnak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
Gordon Murray legújabb szuperkönnyű sportautójának ezúttal lenyitható a teteje.
Jó eséllyel érkezik egy könnyített verzió a legerősebb divatterepjárók között jegyzett DBX707-ből.
Ez az izgalmas négykarikás szedán kicsit még az RS3-nál is erősebb.
A Citroën BX Sport messze nem tartozik a legerősebb és leggyorsabb kocsik közé, a maga nemében mégis egy igazi 80-as évekbeli különlegességnek számít.
A 70-es évekbe katapultál vissza bennünket ez a hatalmas benzinmotorral szerelt patinás versenyautó.
A középmotoros 356-os modell volt az első, mely hivatalosan Porsche néven látta meg a napvilágot, de még nem Németországban.
Ez esetben csak a fényezés annyiba kerül, mint egy komplett Ford Puma ST.
Magyarországon egyelőre még nincs Pagani szalon, de Németországban igen - beugrottunk a stuttgarti kereskedésbe.
Az újdonság kevesebb, mint 20 kilogrammal nehezebb az alapját adó kupénál.